mandag 24. mars 2014

Hva jeg leser denne uken

Jeg har ikke hatt noe særlig leselyst i det siste, så selv om jeg egentlig burde lese seks bøker til studiet får det holde med to. En av bøkene vi skal lese er nemlig Fiolinane av Jan Roar Leikvoll. Dette er en bok jeg har hørt mye om tidligere, både godt og vondt (mest vondt). Jeg har gruet meg skikkelig til å lese den, mye fordi jeg er en følsom leser og ikke liker historier om incest og kanibalisme (mener dette er temaer i boken, men rett gjerne på meg om jeg tar feil). Har noen av dere lest den? Likte dere den i så fall, eller var den så grusom som jeg har hørt?


Når jeg skulle ut på en sånn skummel reise tenkte jeg at det var best å lese en søt kosebok i tillegg. Jeg har derfor spart de siste 200 sidene av Lucy Sullivan skal gifte seg av Marian Keyes. Denne boken er absolutt ikke på pensum, men jeg tror jeg trenger litt kos og hygge hvis jeg skal komme meg gjennom Fiolinane denne uken. Håper alle får en flott uke!
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig