mandag 17. september 2012

Hallo

Velkommen til Lesenyter!

 Jeg vet navnet er merkelig, men bare slapp av. Du blir vant til det. Ikke? Ingenting annet var ledig, ok? 
Nå som vi har fått det ut av veien vil jeg bare si at denne bloggen er laget for at jeg skal få utløp for en av interessene mine. Nemlig lesing. Dette er noe majoriteten av vennene mine ikke er spesielt interessert i. Eller de fleste er interesserte i det, men jeg kan snakke og snakke og snakke og snakke om bøker til de tror jeg er gal. Og som det snille mennesket jeg er, fant jeg ut at i stedet for og bare plage en liten gruppe mennesker kan jeg begynne å plage alle på Internett som uheldigvis har forvillet seg inn på denne bloggen (Det er deg).

Nå har jeg ikke funnet ut helt hva jeg vil gjøre her inne, så akkurat nå tenkte jeg å skrive om bøker som jeg nylig har lest og som jeg vil anbefale til venner. Derfor skal det etter planen komme en del innlegg de neste dagene. Du er advart.

Hvis du er en av de som har forvillet seg inn her, så håper jeg du koser deg mens du er her. Og hvis du er en av vennene mine så himler du sikkert med øynene siden jeg sikkert har linket deg ihjel på Facebook.


SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig