søndag 1. mai 2016

Nytt i bokhyllen

Jeg har ikke kjøpt så mange bøker den siste tiden. I alle fall ikke "ordentlige" bøker. Med en kindle er det så mye enklere å bare klikke boken hjem på et sekund.

Helt siden jeg så coveret på Mary: The Summoning har jeg visst at jeg ville lese den. Se så creepy den ser ut!
MARY: The Summoning (Bloody Mary, #1) 
Hvis jeg ikke tar helt feil, så har de den ikke som e-bok. Da måtte jeg ta saken i egne hender å bestille den hjem. Jeg kan nesten ikke vente. Den høres veldig creepy ut. Jeg pleide aldri å leke Bloody Mary da jeg var liten, men tanken gjør meg skikkelig skremt. At noen skulle prøve å bevisst kalle Bloody Mary fortstår jeg virkelig ikke, men jeg gleder meg til å lese.

På Goodreads ser det ut som om veldig mange liker den, men også at mange misliker den. Jeg har også sett en haug med trestjernersreviews, men har ikke lest noen av dem enda. Jeg er derfor ekstra spent på å se hvor jeg havner på spekteret. Noen her som har lest den? Del i så fall gjerne dine tanker, men ingen spoilere!
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig