fredag 16. januar 2015

Lesemål for 2015

Hei, dette var lenge siden. Jeg har nettopp flyttet (igjen) så alt i livet mitt er litt rotete. Dette innlegget er veldig på etterskudd, men jeg tenkte å stikke innom for å si godt nyttår å dele mine lesemål for 2015.


  • Jeg skal lese 50 bøker. Det spiller ingen rolle hvilke bøker det er, men jeg vil lese 50 av dem. Dette er et forholdsvis lavt tall og meningen er å ikke stresse meg selv helt ut. 
  • Jeg skal skrive om alle bøker jeg leser. Dette kommer til å bli flaut. Jeg har nemlig en kindle og jeg leser mange dårlige bøker på den som aldri får sett dagens lys her på bloggen. Men hvorfor ikke dele det? Hvorfor skal jeg pines alene når jeg kan dele all elendigheten? (Også leser jeg noen bra også).
  • Lese ferdig serier jeg har begynt på. Fordi de tar opp plass. Og jeg er litt nysgjerrig.
  • Lese flere av bøkene jeg allerede eier. Fordi jeg har betalt for dem.
Jeg tror det vanskeligste blir å skrive om alt jeg leser, men jeg satser på at det blir morro også. Jeg ble inspirert av denne fantastiske bloggen. Hun skriver om de rareste bøker, så jeg satser på at ingen dømmer meg for gratisbøkene jeg leser hvis hun kan komme unna med dette her. 

Jeg håper alle har fått en fantastisk start på året! Godt nyttår (ååh så sent).
SHARE:

2 kommentarer

  1. Jeg gleder meg til å lese om alle 'de dårlige' bøkene du leser. Du er ikke alene om å lese mye rart, selv er jeg så nysgjerrig av meg at jeg kan lese omtrent hva som helst.
    Håper starten på det nye året har vært bra hos deg også, midt oppi flyttinga :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Håper du også skriver om de rare og dårlige bøkene du leser i år. Jeg synes det er merkelig underholdende :)

      Slett

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig