mandag 7. oktober 2013

Nytt i bokhyllen







Jeg kjøpte disse bøkene for en stund siden, og har allerede en ny pakke på vei med posten. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg kan ikke gå innom amazon eller bookdepository uten å kjøpe noe. Det er tydelig at jeg har et problem, men det finnes da verre problemer.

City of Glass (The Mortal Instruments, #3)   City of Fallen Angels (The Mortal Instruments, #4)

Etter å ha lest City of Bones og City of Ashes av Cassandra Clare fant jeg ut at jeg bare måtte ha de to neste bøkene i serien.  Jeg vet ikke hvorfor, for det er på ingen måte den beste serien jeg har lest i mitt liv, men den er skummelt avhengighetsskapende.

Ink (Paper Gods, #1)
Den neste boken jeg kjøpte var Ink av Amanda Sun. Dette er den første boken i en ny serie som jeg gleder meg til å begynne på. Handlingen foregår i Japan, noe som fanget oppmerksomheten min med det samme (Jeg vil tilbake til Japan så snart som mulig). Jeg har også hørt at den minner litt om en japansk dramaserie så ja, jeg gleder meg.

                                              
Shade (Shade, #1)
Shade av Jeri Smith - Ready er en bok jeg ikke har hørt så mye om før, men den handler visst om spøkelser så jeg gleder meg (Jeg liker spøkelser).

 Dangerous Curves Ahead (Perfect Fit, #1)The School for Good and Evil (The School for Good and Evil, #1)  
Jeg kjøpte Dangerous Curves Ahead av Sugar Jamison fordi jeg trenger litt chick lit i livet mitt, og spesielt nå på høsten. The school for good and evil av Soman Chainani er en bok jeg gleder meg veldig til å lese. Den virker veldig spennende og søt med skoler som utdanner eventyrprinsesser og hekser.

Har noen lest disse bøkene?









SHARE:

2 kommentarer

  1. Hei Amanda! Jeg skulle gjerne tatt kontakt med deg for å invitere deg til et bloggerseminar!
    Kan du sende meg en mail til nina@ubok.no?

    Vi skal samle en håndfull bloggere fra Norge, Sverige og Danmark for å lage et nettverk for unge bokbloggere, og dele erfaringer. Håper du har lyst til å bli med.

    Mvh,
    Nina Aalstad

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg har sendt deg en mail nå. Dette høres veldig spennende ut! :)

    SvarSlett

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig