tirsdag 7. mai 2013

Nytt i bokhyllen

Det er ikke lenge siden jeg hadde et svakt øyeblikk på salget i en bokhandel, og i går fikk jeg tre bøker i posten som jeg helt hadde glemt at jeg hadde bestilt. Det er nesten så jeg skammer meg litt, men bare nesten. Når jeg skal få tid til å lese alle bøkene jeg kjøper er for meg et mysterium med eksamen og jobb, men jeg finner vel ut av det.

Ring (Ring, #1)

Jeg så noen gode anmeldelser av denne boken i oktober i fjor (hvis jeg husker riktig). Og jeg har hatt lyst til å lese den siden. Boken heter Ring og er skrevet av Koji Suzuki. Hvis jeg ikke tar helt feil så er skrekkfilmen The Ring basert på denne boken. De fleste av dere har sikkert fått med dere at jeg er veldig glad i horror, så jeg har lyst til å begynne på denne boken med en gang. Men jeg skal prøve å styre meg og spare den til høsten så jeg kommer inn i riktig stemning. Vi får se hvordan det går.

Battle Royale

Jeg har ikke lest Battle Royale før, men jeg elsker filmen.Jeg har hørt mye negativt og positivt om boken, men bestevenninnen min fortalte at hun likte den veldig godt. Jeg stoler selvsagt på hennes mening så vi får se. Den er skrevet av Koushun Takami.

The Crimson Labyrinth

Den siste boken jeg bestilte var The Crimson Labyrinth av Yusuke Kishi. Jeg har ikke hørt noe særlig om denne boken før, og dette var egentlig et impulskjøp. Men jeg synes den høres spennende ut. (Jeg tror den var på salg, og jeg er svak for salg!)

SHARE:

3 kommentarer

  1. Ååå Battle Royale er på leselisten min også, jeg har skikkelig lyst til å lese den. Filmen tør jeg ikke å se alene :-O Skal finne noen å se den med, skal jeg; da går det nok bra!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååå du MÅ se den! Den er helt fantastisk :D Håper du finner noen å se den med snart! (Jeg har full forståelse for at du ikke tørr å se den alene, jeg foretrekker også å se den typen filmer med andre)

      Slett
    2. Jeg har allerede sett meg ut noen som jeg er sikker på vil se den med meg så det ordner seg helt sikkert!

      Slett

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig