onsdag 1. mai 2013

Litt diverse


Jeg har hatt en liten ufrivillig pause fra bloggenes verden i det siste, for ting har vært veldig hektisk med skolen. Men nå har jeg endelig levert inn en stor oppgave, og har endelig tid til å lese litt for kos igjen, og ikke bare lese meg trøtt på fagstoff. (Selv om mye av fagstoffet er interessant).
Jeg handlet nylig på salg, noe som ikke var lurt. Jeg kom nemlig hjem med både bok 2 og tre i serier jeg aldri har lest. Ikke spør meg hvorfor jeg følte det var en god idè å grafse de til meg i bokhandelen, for jeg aner ikke. Jeg følte vel der og da at jeg var kjempelur og sparte masse penger. Men de pengene jeg sparte på å kjøpe de på salg blir jo brukt når jeg må kjøpe begynnelsen på serien for å kunne lese de. Jaja, nå har jeg i det minste en unnskyldning til å kjøpe enda flere bøker. 
For øyeblikket leser jeg Cinder av Marissa Meyer (som jeg liker veldig godt så langt) og World War Z av Max Brooks (som jeg også liker veldig godt så langt).

Cinder (Lunar Chronicles, #1)  World War Z: An Oral History of the Zombie War
 
 Jeg vet ikke om dere hadde noen lesemål for 2013, men jeg ligger laangt bak mine. Men jeg gidder ikke stresse med det, for lesing skal ikke være stress. Det skal være gøy.

Jeg har hatt veldig lyst til å lese en skikkelig god, skummel spøkelsesfortelling i det siste. Men jeg har ikke funnet noen enda. Jeg har veldig lyst til å lese The Haunting of Hill House, men jeg har hørt at den ikke er så skummel så jeg vet ikke. Hvis noen har lest den og har noen meninger så skrik ut.

SHARE:

9 kommentarer

  1. Greit med en slik unnskyldning, det har jeg ikke tenkt på før :)
    Jeg hadde noen lesemål, men ser at de ikke blir prioritert ettersom jeg stadig leser andre bøker enn dem jeg hadde planlagt...hehe!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er akkurat det som har skjedd med meg også! Jaja vi får ta det igjen på slutten av året ;)

      Slett
  2. Åh, jeg leser også på World War Z for øyeblikket! Veldig fornøyd så langt :-) Men har en bacheloroppgave jeg skal levere om ikke så lenge, så det går treigt med lesingen. Skole altså, bare stress! Blir bra med sommerferie og litt nyting av bøker igjen :-)

    I mellomtiden må du ha masse lykke til med eksamen og andre oppgaver!

    - Christine

    SvarSlett
    Svar
    1. Åå så gøy :) Jeg er også veldig fornøyd, selv om jeg ikke har kommet så langt enda (Det går så treigt med lesing for min del for tiden) Jeg har samme problem som deg med lite tid til lesing.. Skole altså :P Tusen takk og lykke til med bacheloroppgaven din! :)

      Slett
  3. Grattis med nye bøker! Igjen, haha! Pytt, pytt; les enern også du! Jeg har dessverre ikke lest The Haunting of Hill House så der kan jeg ikke hjelpe deg. Faktisk kan jeg ikke komme på sist jeg leste en god spøkelseshistorie... Lest en del ekkel og skummel krim da. Men det er ikke det samme.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk ;)
      Har du noen ekkel og skummel krim du kan anbefale? Jeg leser så lite krim så jeg er helt lost når det kommer til den sjangeren! Nei, ikke jeg heller! Og jeg elsker gode spøkelseshistorier så det er helt gale!

      Slett
    2. Mo Hayder! Hun er helt sinnsyk på skriveriene sine, hun er helt rå! Jeg digger henne og har planer om å lese resten av bøkene hennes også.

      Slett
    3. Tusen takk for tips! Skal se om jeg snart får tak i noe av henne! :)

      Slett
    4. Begynn gjerne med Tokyo, det var den første jeg leste av henne og den er ikke en del av en serie :-D

      Slett

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig