mandag 17. september 2012

Possess

Possess handler om Bridget Liu som hører demoner, og besitter den sjeldne evnen at hun kan sende dem tilbake til Helvete. Det er ingen i livet hennes som ville forstått de overnaturlige evnene hennes, så hun får hjelp av  Monsignor Renault. Han stod hennes far nær før han døde, og ser på det som sin plikt å hjelpe henne å forstå og kunne bruke evnene sine. Sammen utdriver de demoner fra San Francisco, og oppdragene blir bare farligere og farligere. En dag får Bridget en urovekkende melding fra en av demonene, noe som sender henne ut på en farlig reise for å finne ut hvem som drepte faren hennes, samt finne ut hvem som påkaller alle demonene før det er for sent.


Jeg synes denne boken var gøy. Det er egentlig det beste ordet jeg kan bruke for å beskrive den. Jeg synes personlig ikke den var spesielt skummel, men ser hvordan andre kan synes det. Det er definitivt noen ekle scener i den og forfatteren er veldig flink til å skape en creepy stemning. Karakterene i denne boken var veldig bra, og alle hadde dybde og føltes virkelige. Jeg elsket Monsignor Renault! Over til det jeg ikke likte med boken. Jeg likte ikke mysteriet. Når jeg klarer å finne ut hva som har skjedd lenge før de i boken, og da mener jeg lenge før, så er det noe galt. Jeg er nemlig ikke en som tenker så mye når jeg leser, jeg bare leser. Og når man finner ut av det omtrent midt i boken, så blir det ikke særlig spennende.
Det var likevel nok ved boken jeg likte til at jeg vil anbefale den til andre.

Terningkast 4
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig