fredag 6. januar 2017

Sist kjøpt på kindle

Jeg har stort sett vært flink til å ikke kjøpe nye bøker den siste tiden. Det har likevel forekommet noen impulskjøp. Du vet hvordan det er: Kindle i hånden. Skal bare kikke litt på amazon. Oi så billig! Kjøpt! Det skjer med meg hele tiden. Dette er de nyeste bøkene jeg har kjøpt på kindle.

Kiss of Deception av Mary E. Pearson er den første boken i The Remnant Chronicles. Jeg tror hele serien er ute, men jeg er ikke helt sikker. Jeg vet ikke så mye om denne boken bortsett fra at det er en prinsesse som rømmer fra et arrangert ekteskap og blir jaktet på av to menn. Jeg tror en av dem har gode hensikter og den andre dårlige.

Radiance av Grace Draven er den første boken i en fantasy serie. Jeg er ganske sikker på at denne serien også handler om et arrangert ekteskap. Jeg vet enda mindre om denne boken enn den forrige, men den hadde gode omtaler og alle sa den var morsom, så hvorfor ikke?

One Was Lost av Natalie D. Richardson er en bok jeg har gledet meg til å lese lenge. Den høres veldig spennende ut, om en gjeng venner som blir drept inne i en skog. Jeg håper det er et typisk "En av oss er morderen- men hvem?" mysterium. De er mine favoritter. Dette er også en av de bøkene jeg har planlagt å lese denne måneden.


The Lying Game av Sara Shepard er den siste boken jeg kjøpte. Dette var et impulskjøp, men jeg liker at det er en død jente som forteller historien. Jeg tror dette også er et mord-mysterium. Jeg håper det er mer skrekk enn fluff, men vi får se.
SHARE:

4 kommentarer

  1. Hei Amanda, Godt nytt år :) Jeg har lest "Lying Game", veldig underholdende syns jeg det var den gangen jeg leste den, men kan ikke huske at det var så skummelt. Jeg har lest en annen bok av Mary E. Pearson enn den du har kjøpt her, det var "The Adoration of Jenna Fox", den likte jeg godt.

    Håper alle de nye bøkene faller i smak.

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nyttår, Mari :) Så godt å høre at du likte "The Lying Game", da føler jeg meg bedre angående impulskjøpet mitt. Jeg har ikke hørt om boken du nevner, men om jeg liker boken jeg har kjøpt prøver jeg meg helt sikkert på den også :)

      Slett
  2. Jeg blogget faktisk om The Lying Game også, men det er litt vanskelig å si hvordan jeg ville like den i dag. Så at det faktisk var sju år siden jeg leste boka :O Tiden flyr!

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, såpass! Takk for linken. Jeg gleder meg til å lese hva du synes om den (for syv år siden) :)

      Slett

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig