søndag 1. januar 2017

Bøker jeg vil lese i januar

Godt nyttår! Jeg håper alle har hatt en fantastisk start på det nye året. La oss krysse fingrene for at 2017 blir det beste året hittil!

I januar er mitt største mål å lese 9 bøker. Jeg har ikke bestemt meg for hva alle disse bøkene skal være enda, men jeg liker å la litt være opptil humøret mitt og hvor mye tid jeg har. Jeg har likevel bestemt meg for noen av dem.

Mine lesemål for januar:


Jeg vil lese en bok jeg nylig har kjøpt. Valget har falt på:  One Was Lost av Natalie D. Richards. Dette er en bok jeg nylig kjøpte til kindlen min, etter å ha hatt lyst til å lese den i en hel evighet. Jeg håper den blir like spennende som den høres ut. 

One Was Lost

Jeg vil også prøve å lese en bok jeg har hatt en stund. Bokhyllen min blir bare fullere og fullere, mens noen av bøkene blir glemt bort. Den boken jeg har valgt, som jeg skal prøve å lese er Dearly, Departed av Lia Habel. Jeg tror jeg har hatt denne boken på hyllen i årevis. Det er så lenge siden at jeg hverken husker hva den handler om eller når jeg kjøpte den. Det skal bli godt å komme gjennom bokhyllen min i år (krysser fingrene).

Dearly, Departed (Gone With the Respiration, #1)



Selv om Storytel ikke koster mer enn 199 kr i måneden, liker jeg tanken på å få så mye ut av pengene mine som mulig. Jeg vil derfor prøve å høre minst fire lydbøker i måneden (utenom de jeg allerede har begynt på). Jeg har prøvd å plukke ut litt forskjellige lydbøker.

  • Fool Me Once av Harlan Coben
  • The Initiation av L.J. Smith
  • The Woman in Cabin 10 av Ruth Ware
  • The Young Elites av Marie Lu

Jeg vil også lese og høre ferdig de bøkene jeg har begynt på. Noen av dem er jeg nesten ferdig med, mens andre kommer til å ta en stund. Det er mulig jeg legger fra meg The Girl on the Train... Jeg har hørt mye bra om boken, men jeg er ikke veldig imponert hittil. Jeg håper det blir bedre snart. Hvis du har lest den og har noen tanker er det bare til å dele. Det ville jeg satt pris på.
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig