lørdag 31. desember 2016

Lest i desember 2016

Desember var en veldig god lesemåned for meg. Jeg har i lang tid ikke hatt tid til å lese noe særlig, men plutselig fikk jeg roen over meg og gjorde det likevel. Midt i desember ble jeg plutselig ikke angrepet av julerushet og alt på jobb begynte å roe seg ned. Pakkene var i orden og leiligheten var vasket til jul. Midt i desember begynte jeg derfor å lese igjen, og det var helt herlig. Jeg merket hvor mye jeg har savnet det.

Det hjalp også at jeg skaffet meg Storytel, slik at jeg kunne høre lydbøker på telefonen mens jeg gikk til jobb, trente, vasket eller gikk tur. Til sammen hørte og leste jeg 7 bøker i desember.

Lydbøker jeg hørte på Storytel:


  • #Girlboss av Sophia Amoruso
  • Is everyone hanging out without me? (And other Concerns) av Mindy Kaling
  • Sandmannen av Lars Kepler
  • The Call av Peadar Ó Guilín
  • The Teacher av Katerina Diamond


Jeg holder på med tre bøker som jeg håper å bli ferdig med tidlig i januar:

  • Hitched av Kendall Ryan
  • The Girl on the Train av Paula Hawkins
  • And Then There Were None av Agatha Christie


Bøker jeg leste på kindle eller i "bokform" (?):

  • In a Dark, Dark Wood av Ruth Ware
  • The Butterfly Garden av Dot Hutchison

Jeg holder på med en bok, som jeg håper jeg snart blir ferdig med:
  • Follow You Home av Mark Edwards

Jeg krysser fingrene for at januar blir en like god lesemåned. Godt nyttår til alle dere som leser dette innlegget i 2017! La oss håpe at 2017 blir enda bedre enn 2016!
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig