tirsdag 3. mars 2015

Nytt i bokhyllen

I det siste har jeg bare lest bøker på kindle. Det er alt for lett å bare klikke til seg en ny bok å få den med det samme. Jeg ligger så langt bak med å skulle skrive om alle bøkene jeg leser at det nesten er skremmende. Selv om jeg elsker å lese e-bøker (det hadde jeg aldri trodd at jeg skulle skrive) så savner jeg å ha en bok fysisk å hånden. Nå kunne jeg riktignok lett gjennom tårnet mitt av uleste bøker, men det er mye mer spennende å kjøpe noen nye. Jeg holdt meg til to, så jeg liker å tro at jeg var litt flink.




Jeg synes Bringebærpiken virker så søt. Da jeg så den var jeg veldig tiltrukket av det fine, rosa coveret, men jeg synes historien virket ganske søt også. Etter det jeg har forstått er det en skikkelig "koselig-venninne-girlpower-reise" bok.

Jeg må alltid bla gjennom Unni Lindell sine krimbøker når jeg finner dem og denne gangen fant jeg en jeg ikke har lest. Hvordan kunne jeg ikke plukke den opp? Jeg har blitt så utrolig glad i krim i det siste.

Hvis du har lest noen av disse må du gjerne dele hva du synes, men ikke spoil meg!

SHARE:

2 kommentarer

  1. Jeg har lest "Sørgekåpen".Har lest alle krimbøkene til Unni LIndell. Men i tillegg har hun skrevet mange andre bøker, særlig for barn og ungdom, som jeg ikke har lest. Litt av et forfatterskap. Syns hun er en skikkelig bra krimforfatter.

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig! Gleder meg kjempemye til å lese "Sørgekåpen" :)

      Slett

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig