mandag 9. mars 2015

Nytt i bokhyllen: Flere bøker fra Sylvia Day


Jeg var i en bokhandel og ble som vanlig grepet av en god deal. Jeg holder på med den første boken i Crossfire serien til Sylvia Day og da jeg så de to siste bøkene i serien til en billig penge måtte jeg bare slå til. Dette til tross for at jeg ikke har kommet halvveis i den første boken engang, men hva kan jeg si? Jeg liker å leve farlig.

Jeg kjøpte også den nyeste boken hennes Syv år til synd. Jeg aner ikke hva den handler om, men jeg tror det er en stand alone. Jeg håper i alle fall at det er det for jeg er ikke egentlig i humør til å begynne på enda en ny serie. Hvorfor undersøker jeg ikke disse tingene? Åh, impulshandling!

Til de som lurer så synes jeg allerede at disse bøkene er mye bedre enn fifty shades bøkene. Språket er i alle fall en stor forbedring, noe som hjelper på. Jeg er usikker på hva jeg synes om "hovedmannen". Han er nesten litt komisk. Det har hendt at jeg har ledd høyt over noe rart han har sagt og tenkt i mitt stille sinn "skal han her være sexy egentlig?", men vi får se hva som skjer. En skikkelig omtale av den første boken kommer sikkert i løpet av kort tid. Da skal jeg passe på å få med noen eksempler på komiske utsagn som sikkert egentlig skulle være sexy...
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig