onsdag 5. november 2014

Jeg har blitt en kindle elsker!

Dette er flaut å innrømme, men jeg var lenge skeptisk til ebøker og elesere. Jeg hadde en rar tanke om at jeg trengte å holde en fysisk bok i hendene. Jeg aner ikke hvorfor, det er ikke akkurat sånn at jeg lukter og tafser på bøkene mine. Etter at jeg kjøpte kindle min lå den bare å støvet bort i flere måneder. Det var først nå nylig at jeg begynte å sette pris på denne herlige lille dingsebomsen min. Her er en liste over alle fordelene jeg har funnet ved ebøker og elesere:

  • Jeg kan endelig lese store og tunge bøker. Jeg har latt være å lese bøker jeg har hatt lyst til å lese bare på grunn av størrelsen deres. På denne lille saken merker jeg det ikke.
  • Det er enkelt å spise og lese samtidig. 
  • Lett å ta med seg. Den tar så liten plass!
  • Jeg kan ta med meg mange bøker samtidig.
  • Hvis du kjøper en bok kan du lese den med en gang. Ja, du kan det hvis du kjøper en bok i en butikk også, men her sitter du med lesesaken i hendene og velger hvilken som dukker opp. Dette er ikke bra for økonomien min, for jeg pleier å kjøpe akkurat det jeg har lyst på til hvert tidspunkt.

SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig