tirsdag 28. oktober 2014

Dagens bordbrikke: The Loners (Quarantine #1) av Lex Thomas


The Loners (Quarantine, #1)De siste uken har jeg prøvd å lese spennende bøker som går litt fort fremover. Grunnen til dette er at jeg ikke har kommet skikkelig inn i lesingen igjen, så jeg tørr ikke lese noe der jeg bare "stopper opp". The Loners så ut til å bli en spennende bok, men jeg klarte bare ikke å komme inn i den. Plottet virket spennende. Her har du en skole, der det har blitt anarki på grunn av en eller annen krise. Jeg fikk inntrykk av zombier, men det kan godt være noe annet også. Jeg kom meg aldri så langt.

Dette er en av de bordbrikkene som jeg ikke tror er en dårlig bok, det var bare ikke for meg. Når de prøver å selge boken som actionfylt og spennende, så forventer jeg å bli kastet ut i spenningen. Jeg forventer ikke sider opp og sider ned om hovedpersonens venner/kjæreste problemer. Hadde jeg vært interessert i dette hadde jeg plukket opp en annen bok. Det kan hende at jeg går tilbake senere for å plukke opp boken igjen, men inntil videre lar jeg den ligge. 


SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig