torsdag 5. juni 2014

Foreløpig sommerleseliste

Akkurat nå holder jeg på å pakke til en sommer hjemme i Bergen. Jeg synes alltid det er skikkelig vanskelig å pakke til å reise til Bergen, for man vet aldri hva slags vær man får. Det er jo sommer, så jeg kan ikke bare pakke regntøy heller (man må da være optimistisk).

Dette er uansett de bøkene som blir med på turen, som jeg planlegger å lese i løpet av sommeren. Forhåpentligvis blir det lest flere også, men det er begrenset rom i kofferten pga nødvendigheter som regnjakke og støvler.


Jeg har holdt på med The mortal  instrument serien kjempelenge nå, mye fordi jeg sitter fast på bok 3. Planen er å bli ferdig med hele i løpet av sommeren, siden den siste boken nettopp kom ut. Jeg vil også utforske Harry Holes univers og bli litt bedre kjent med Cecelia Ahern. Det ser ut som om alle dere liker bøkene hennes, så jeg gleder meg skikkelig! Håper de er så bra som de høres ut som!
SHARE:

4 kommentarer

  1. Mange spennende bøker her :) Har lest den første boken i The mortal instruments serien, men jeg stoppet av en eller annen grunn.. Har alle bøkene i bokhylla, utenom den siste. Så tenker å lese bokserien til høsten :)

    Ellers har jeg lest litt av bøkene til Nesbø og Ahern. Syntes begge var litt skuffende, for jeg forventet meg så mye mer :/

    - Siri

    SvarSlett
  2. Jeg har bodd i Bergen i fem år, så jeg skjønner akkurat hva du mener med været ;) De tre nederste bøkene der håper jeg at også jeg får lest i løpet av sommeren :)

    SvarSlett
  3. Av Ahern har jeg lest PS:Jeg elsker deg!, Der regnbuen ender og Om du kunne se meg nå. Det er bare den først nevnte som falt i smak hos meg. Der regnbuen ender er så dårlig at jeg holdt på å ta selvmord.

    Fantasibøkene har jeg ikke lest, men hørt mye om. Leser lite fantasi dessverre.

    Frelseren har jeg lest, og den er kjempe bra! Kos deg med den! Men obs: Det er ikke første bok i serien om Harry Hole.


    Ha en god søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, såpass! Jeg har hørt så mye bra om den, men nå ble jeg ganske usikker på om jeg egentlig vil lese den (Der regnbuen ender).

      Jeg ELSKET Frelseren! Det blir nok ikke min siste Harry Hole ;)

      Slett

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig