tirsdag 26. februar 2013

København

I går kom jeg hjem etter en deilig uke i København med en god venninne av meg, så jeg tenkte å dele litt bilder med dere. Hvis dere vil lese hva vi har drevet med har jeg skrevet to innlegg på reisebloggen min! Der kan dere lese om alle de merkelige typene vi møtte i København og alle de syke tingene som skjedde. Og det var ikke få! Men så er jeg en magnet for creepy menn så jeg burde ikke egentlig være overrasket.

 Vi brukte svært mye tid i Strøget. Tiden ble ikke overraskende brukt til mye shopping.

 Det var en dag vi leiet oss sykler, men det viste seg å være lettere sagt en gjort. Det var iskaldt, vanskelig å vite hvor vi skulle kjøre og vi måtte kjøre i bilveien. Det var veldig skummelt, men Marita ser veldig lykkelig ut på bildet så ikke la dere lure. Det var grusomt.

Den ene dagen besøkte vi en ZOO. Det var nesten bare barnefamilier der, utenom Marita og meg selvsagt. Men vi koste oss skikkelig!







 Dette er det beste giraffbildet jeg har sett noensinne! SE på det fjeset!


 Om kveldene var vi stort sett alltid ute og festet med Benedicte og de creepy mennene vi møtte underveis.



Hoho heisbilder! Men det var det eneste stedet vi hadde helfigursspeil.


Etter kvelder med dette orket vi egentlig ikke stort mer enn kaffe og shopping på dagtid. Men det var en kjempegøy tur og jeg gleder meg veldig til neste gang Marita og jeg skal på ferie sammen. Jeg håper dere som har vært her hjemme har hatt en like fin uke som det vi har hatt.


SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig