mandag 3. desember 2012

Lest i November

Nå er det endelig Desember dere! Jeg har fått skikkelig julestemning allerede!  I helgen har jeg vært med å pakke inn julekalender til verdens søteste gutt, sett på en venninne henge opp julegardiner, drukket julebrus og måket et gigantisk lag med snø av en bil. Hvis ikke det gir julestemning så vet ikke jeg! Men jeg er ikke her for å snakke om Desember, men November. Mer konkret, de bøkene jeg leste i November.


Food, Girls, and Other Things I Can't HaveFifty Shades of Grey (Fifty Shades, #1)Jeg bestemte meg for å starte måneden med boken alle snakker om. Nemlig Fifty shades of Grey av E L James. Ja, jeg har lest fifty shades. Hvis du vil vite hva jeg synes om den og hvorfor kan du lese innlegget mitt her. Kort fortalt: Den falt ikke helt i smak. Måneden begynte dermed litt dårlig, så jeg bestemte meg for å lese Food, Girls and Other Things I Can`t Have av Allen Zadoff. Denne boken har jeg hatt lyst til å lese lenge og er glad for at jeg endelig fikk tid. Jeg skrev om den her hvis du er interessert.

NerveJeg leste også Snow White, som er en nydelig illustrert bok av eventyret om snøhvit. Jeg har også skrevet et innlegg om boken hvis du vil vite mer. Jeg har lenge hatt lyst til å lese noe actionfylt og spennende, så jeg bestemte meg for å lese Nerve av Jeanne Ryan. Denne boken skrev jeg også et innlegg om.
Hush, Hush (Hush, Hush, #1)
  The Duff av Kody Keplinger er en annen bok jeg har hatt lyst til å lese en god stund nå, og denne måneden fikk jeg endelig lest den. Jeg skrev også om den her hvis du er interessert! Til slutt leste jeg Hush, Hush av Becca Fitzpatrick mest på grunn av det nydelige coveret! Denne boken falt dessverre ikke helt i smak, og jeg fant ut at jeg måtte slakte den. Du kan lese slakten her!





Jeg leste altså 6 bøker i November. Noe som er greit med tanke på at jeg holdt på med nanowrimo og stresset med skole samtidig. Jeg har også begynt på 3 bøker jeg ikke ble ferdig med, så de blir jeg forhåpentligvis ferdig med i Desember. Har du hatt en god lesemåned? 
Jeg kommer sikkert til å være litt fraværende denne måneden siden jeg er i Japan i to uker. Bare så dere er advart på forhånd.

SHARE:

4 kommentarer

  1. Jeg syns du er superflink, jeg!!! Ååå, Japan!!?? Heldiggrisen :) Håper på reisebrev med flotte bilder etterhvert ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anette! :)
      Selvfølgelig! Jeg kommer sikkert til å drukne dere i bilder ;)Neida men jeg tenkte å lage en reiseblogg også så de som vil kan se litt hva jeg driver med i Japan :)

      Slett
  2. 'Nanowrimo' så kuult, jeg måtte google det nå for å finne ut hva det var. Japan! God tur! :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sant! :) Jeg visste ikke hva var var før september i år!
      Tusen takk! :D Gleder meg veldig!

      Slett

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig