onsdag 26. september 2012

Nytt!

Jeg har egentlig gitt meg selv et veldig strengt kjøpeforbud på ubestemt tid. Man må det når man kjøper så mye som det jeg gjør, samtidig som man liker å reise. Jeg skal til Japan i Desember, og tenkte at dette er jo en god motivasjon for å spare litt penger. Tydeligvis ikke. Dette er en av grunnene til at jeg er kjempe glad for at jeg bare har denne bloggen. Jeg kan bare vise de bøkene jeg har kjøpt og lure meg selv til å tro at jeg har vært flink.


Bare tre stykker er ikke så ille heller! (Jeg har kanskje bestilt .. den boken. Ja den).
Etter at jeg leste den første boken i The Devouring serien, måtte jeg bare bestille de to andre bøkene også. Satser på at de vil skremme vettet av meg i Oktober. Lies har jeg lest, men hva kan jeg si? Jeg liker å eie de bøkene jeg liker. Lies er den tredje boken i Gone serien til Michael Grant, og hvis du ikke har lest denne serien enda, så må du løpe bort til der du enn får tak i bøker og lese de. Nå med en gang. Det er en av mine favoritt serier noensinne!

Håper alle har en fin dag og er flinkere til å spare penger enn det jeg er.

SHARE:

3 kommentarer

  1. Ble litt nysgjerrig på disse Devouring-bøkene (lekre forsider!). Hva handler det om? Er det vampyrbøker dette her, eller noe annet?

    SvarSlett
  2. Jeg skal prøve å forklare det :) De handler om demoner som tar over kroppen til mennesker og torturerer de som det mennesket var glade i. Sjelen til mennesket de har tatt over kroppen til blir sendt til en slags marerittverden der han eller hun er fanget.
    Uff, dette var ikke helt godt forklart. Men det er veldig bra bøker, og jeg anbefaler deg å prøve de! :) Veldig spennende, morsomme og skremmende!

    SvarSlett
  3. Takk, jeg leste nettopp anmeldelsen din av den ene av bøkene nå. Høres absolutt spennende ut, ja! :)

    SvarSlett

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig