søndag 26. oktober 2014

Nytt i bokhyllen: Locke & Key volum 4 og 5



Det siste året har jeg blitt veldig glad i tegneserieromaner og Locke & Key er en av favorittene mine. Jeg begynte å lese det første volumet i sommer, og måtte bestille de to neste med en gang. Jeg ble skikkelig avhengig.

Serien er skrevet av Joe Hill og illustrert av Gabriel Rodriguez. Noe jeg liker er hvordan historien og illustrasjonene passer så bra sammen. Det ser nesten ut som om det er den samme personen som har gjort alt. Historien kan gå fra grusom og mørk, til hysterisk morsom på et øyeblikk mens den er nerveprirrende spennende i neste sekund. Jeg vet at jeg vil oppleve alle mulige følelser hver gang jeg plukker opp et nytt volum av denne serien.

Hvis du vil prøve å lese serien anbefaler jeg den på det varmeste, men bare husk på at du kommer til å lese noen mørke og skremmende ting. Jeg elsker denne typen historier, men hvis du blir lett skremt ville jeg sett det litt an.
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig