tirsdag 29. juli 2014

Boken på vent: Revelations av J.A Sounders

Jeg ble utrolig glad og overrasket da jeg så at Beathe var tilbake med Boken på vent etter sommerferien. Personlig synes jeg Boken på vent er supergøy, enten jeg er med selv eller bare snoker på hva andre har på vent i bokhyllen. Besøk bloggen til Beathe for å lese om bøker andre har på vent i bokhyllene sine, men som de har lyst til å lese. Eller lag ditt eget innlegg og link det på bloggen hennes.

Revelations (The Elysium Chronicles, #2)
Boken jeg har på vent i dag er bok 2 i Elysium Chronicles serien, som jeg begynte på tidligere i sommer. Boken heter Revelations og så vidt jeg har forstått det skal den fortsette der den andre slapp, eller kort tid etter. Jeg likte den første boken veldig godt. Så godt at den har greid å lure seg inn på favorittlisten min for 2014. Dette legger naturlig nok litt press på oppfølgeren, men jeg håper og tror at den leverer. Serien handler om et samfunn under vann, som blir styrt av en diktator som kaller seg "Mother". Den første boken var veldig spennende, litt morsom og gjorde meg både trist, redd og sint.(Jeg har skrevet om den her).

Jeg skal innrømme at jeg er litt redd for å lese denne, i tilfelle det blir en stor skuffelse. Det kan hende det bare er jeg som opplever det, men jeg føler ofte at andre bok i serier er den dårligste. Noen andre som føler det slik?

Håper alle får en kjempefin sommerdag! Forhåpentligvis har dere litt bedre vær enn det jeg har i dag :)

SHARE:

2 kommentarer

  1. Tusen takk for hyggelige ord:-) Kjekt at du liker å følge spalten enten du er med eller "bare" ser hva de andre har på vent. Har merket at det kan være både og, dette med at bok nummer to ofte er litt dårligere. Jeg syntes det med Laini Taylor mens med Divergent-serien syntes jeg at bok nummer to var like god. Håper at denne boken innfrir til forventningene. Ha en fin ettermiddag :-)

    SvarSlett

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig