lørdag 2. november 2013

Lest i Oktober



 www.novelabelieveinlove.blogspot.com

Nå er det ikke lenge til jul! November kommer til å bli en veldig travel måned med to uker(!!!) med hjemmeeksamen, så jeg vet ikke hvor mye internettet får sett til meg denne måneden. Jeg vet heller ikke hvor mange bøker jeg får lest, men jeg tipper ikke så mange. Men i oktober leste jeg en del bøker, nærmere bestemt 10. Det er jeg veldig fornøyd med, selv om mange av de var korte skuespill jeg måtte lese til en skoleoppgave (Men det spiller ingen rolle!).

Lest i oktober:

Percy Jackson and the sea of monsters av Rick Riordan
Satans Yngel av Sanne Munk Jensen (omtale)
Deadly Cool av Gemma Halliday(omtale)
Social Suicide av Gemma Halliday (omtale)
The Infernal Devices: Clockwork Angel Manga av Cassandra Clare
The Infernal Devices: Clockwork Prince Manga av Cassandra Clare
Namnet av Jon Fosse
Vår ære og vår makt av Nordahl Grieg
Jeppe paa Bierget av Ludvig Holberg
Gjengangere av Henrik Ibsen


Jeg hadde ikke trodd det på forhånd, men jeg likte faktisk å lese skuespill denne måneden. Mine favoritter var Vår ære og vår makt og Namnet. Leser dere mye skuespill? Jeg er egentlig veldig glad for at jeg bestemte meg for å ta et år til med norsk, for ellers hadde jeg sikkert ikke lest så mye forskjellig. 

Favorittene denne måneden var Percy Jackson and the sea of monsters av Rick Riordan (som jeg skal skrive omtale på snart snart snart), og Vår ære og vår makt av Nordahl Grieg. 

Jeg håper alle har hatt det fint i oktober, og får en veldig fin førjulstid denne måneden. (Ja, jeg begynner førjulstiden i november!) 

🎄






1
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig