torsdag 17. oktober 2013

Jeg har kjøpt flere bøker..

Men jeg burde ikke kjøpe flere bøker.. Min logikk er at jeg kan kjøpe mange bøker nå, også heller være flink fra januar av! (Det er sånn man får et bokkjøpingsproblem)

Jeg kjøpte ikke så mange bøker denne gangen, men klør allerede i fingrene etter å kjøpe flere.

Clockwork Angel (The Infernal Devices: Manga, #1) Clockwork Prince (The Infernal Devices: Manga, #2)


Jeg kjøpte de to første bøkene i The Infernal Devices serien av Cassandra Clare, men jeg kjøpte manga versjonene. Jeg har hørt at du ikke forstår så mye hvis du ikke har lest bøkene før du leser mangaen, noe som er en teori jeg akter å teste ut.

A Monster Calls 

Jeg kjøpte også A Monster Calls av Patrick Ness. Jeg har aldri lest en Patrick Ness bok før, så jeg tenkte at dette var et godt sted å begynne. Jeg kjøpte den illustrerte versjonen, fordi jeg føler illustrasjoner gir så mye til historien. 

The Immortal Rules (Blood of Eden, #1)


Jeg kjøpte også The Immortal Rules av Julie Kagawa, som er den første boken i Blood of Eden serien hennes. Jeg har bare lest en bok av henne før, og det er The iron King, som jeg likte veldig godt. Jeg har ikke lest eller kjøpt resten av den serien enda, så jeg burde sikkert ha prioritert det først.. Men denne handler om vampyrer. Og det er snart Halloween, og jeg klarte derfor ikke styre meg.







Will Write for Shoes: How to Write a Chick Lit Novel 

Sist, men ikke minst, kjøpte jeg Will write for shoes: How to write a chick lit novel skrevet av Cathy Yardley. Denne kjøpte jeg fordi jeg samler på skrivebøker, og fordi eg skal prøve å skrive en chick lit til nanowrimo i år. Jeg har to uker hjemmeeksamen i november så jeg tviler sterkt på at jeg kommer til å bli halvferdig engang, men vi får se.  

Har du kjøpt noen nye bøker i det siste, og har du lest noen av disse?
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig